lördag 20 april 2013

Kärlek!

Är ensam hemma eftersom Henke är iväg på cykeltävling. Tycker nog det är lite trist.... Har förvisso haft en riktigt mysig dag med barnen men nu sitter jag själv här i soffan eftersom barnen sitter på sina rum med sina datorer. Fast nu har jag ju tid att sitta här och skriva lite grand :)!

Idag har jag verkligen bara njutit av våren. I morse såg jag till att äntligen till att få mina fröer i jorden! Håller tummarna att jag lyckas med dem! Tomater, gurka, vitkål och broccoli har det planterats här minsann :)! Dessa ska jag försöka driva upp här inne för att sedan plantera ut dem tillsammans med en massa annat när jag är klar mes projekt trädgårdsland ute i trädgården!

Sedan var jag och Samuel ute och sprang. Tre kilometer blev det och jag känner mig nöjd! Måste igång med träningen för jag är inne i en negativ spiral nu där jag stadigt ökat i vikt :(. Efter löpningen var jag och Hampe ute och påtade i trädgården! Åh vad mysigt, jag har snart en trädgård! Woho!
Sen i eftermiddags kom älskade syster yster och Amanda och hälsade på, riktigt mysigt!

Så i det hela taget har denna lördag varit fantastisk. Fylld med mys med de jag älskar! Om bara Henke vore här vore sen peefekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar