söndag 18 september 2011

Hemma.

Är hemma från en helt fantastisk och underbar vecka! Det är något visst med sverige och dess natur och jag önskar jag hade modet att flytta härifrån för oj vilken skillnad det är på mitt välmående här hemma i hålan än när jag är vid havet på gotland eller som nu uppe i fjällen. Visst har jag varit enasam däruppe i fjällen men där var det liksom hanterbart.Naturen, omgivningarna och luften gjorde att man mådde bra!

 Nu när jag kom hem kändes det bara BLÄ! Jag fixar inte att sitta här hemma och ha ångest för det är vad jag har här. Jag hatar vareviga sekund av mitt liv när jag är ensam här hemma! Jag fattas liksom något. Men jag vet inte vad! Men det äter upp mig inifrån och bara då jag har sällskap blir ångesten uthärdlig. Samtidigt vet jag att jag måste lämna mina barn om jag flyttar och där är nog den stora anledningen till att jag inte flyttar. För utan dem kan jag inte leva någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar