onsdag 7 september 2011

Vet inte riktigt hur länge till min själ orkar....

Är mentalt helt utpumpad. Jisses vad jag önskar att jag kunde få energi någonstans ifrån. Känns som om inget jag gör blir vidare bra och det slits i mig från alla håll och kanter. På jobbet, här hemma, jag själv, mina tankar  ja ÖVERALLT! Jag är ingen övermänniska som har lösningar på alla problem! Jag önskar jag hade det men det har jag inte! Jag fixar det inte mycket längre! Jag är trött! jag behöver sova, jag behöver lugn och ro! Fasiken! Jag märker ju själv hur sur och krängd jag är i princip hela tiden så jag blir nästan rädd för mig själv! På jobbet funkar det väl hyfsat att behålla lugnet men mina stackars barn får utstå en hel del. Inte blir det bättre av att de verkligen promenerar på mina nerver och bara gnäller och tjatar HELA tiden. Nej jag hoppas att fjällenveckan nästa vecka kan göra underverk för mina utbrott är inte hälsosamma för mig själv. Så till er alla därute, jag är bara trött så ta inte åt er om jag hugger.... För jag menar det egentligen inte har ont i magen, har huvudvärk och är bara trött, trött, trött och åter trött och har massor med tankar i mitt huvud och det är bara så .............

Over and out! .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar