tisdag 13 september 2011

Sverige ÄR fantastiskt vackert!!!!!!

Befinner mig just nu i Grövelsjön! 84 mil på tråkig väg upp i landet men det var det baske mig värt! Jisses vilket vackert ställe detta är! Idag har vi varit 1274 meter upp på toppen till salsfjellet Jag blir helt förstummad och hade jag kunnat tror jag att jag hade stannat här! Här kommer första dagen i bilder:































Så fantastiskt vackert att det gör ont i mig och detta var bara första dagen här. önskar bara att jag hade en riktig kamera så jag kunde få ännu bättre bilder men dessa får duga. Idag har vi varit vid Njupeskär och även där så otroligt vackert. dessa bilder kommer förhoppningsvis i morgon! Nu är det sova som gäller. I morgon vandrar vi upp på fjället igen!

God natt alla! Peace and love from Helena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar