onsdag 25 augusti 2010

Drömmar......

När jag var 5 år hade jag lärt mig att läsa och jag älskade att fly in i sagans värld. Jag älskade också att dikta ihop mina egna berättelser och många gånger kunde jag ha till och med ha svårt att skilja på fantasi och verklighet. Min dröm var att när jag var vuxen skulle jag bli författare eller prinsessa. När jag gick i mellanstadiet var min dröm att bo på landet, ha massor av djur och bli veterinär. På högstadiet var drömmen att bli advokat eller politiker för jag ville förändra världen. Idag, eller närmare bestämt igår om jag tittar på klockan, fyller jag 35 år och är varken prinsessa, författare, veterinär, advokat eller politiker. Men drömmar har jag fortfarande och jag hoppas att jag någon gång åtminstonde kan förverkliga någon av dem.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar