söndag 22 augusti 2010

Tankar

Jag saknar min barn fruktansvärt mycket.  Men snart ska jag  äntligen hämta min lillpåg och vi ska gå och fika i hembygdsparken. Sen kommer Samuel också hem från sitt konfirmationsledarläger och eftersom deras far ska till Malmö i kväll ska vi ha en myskväll tillsammans=D! Jag längtar! Har så dåligt samvete för dem..... De får utstå så mycket och egentligen är det min skyldighet som mamma att skydda dem. Istället utsätter jag dem för ett helvete..... Därför har jag bott hos mamma och pappa sen i torsdags men det är tufft att var utan dem. men samtidigt var jag tvungen. Både för deras och för min egen skull. Barn ska inte behöva välja sida.... De ska kunna älska både sin mamma och sin pappa utan dåligt samvete. De kan inte mina just nu och det gör så ont i mig..... Men idag ska jag iallafall slösa en massa kärlek på dem och jag hoppas det ska bli en bra kväll!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar