söndag 17 juli 2011

Sliten....

Idag ska jag jobba sista dagen sen ska jag faktiskt få vara ledig i några dagar! Ska bli så jäkla slönt för jag har en ziljon saker som jag måste ta tag i. I morgon ska jag ringa en massa samtal och försöka få ordning på Louises liv och sen blir det tvätt och städ :/. Har dock beordrat Louise att vara hemma och hjälpa till. Ska också försöka få tag på en bil med dragkrok så jag kan få ordning på Hampes rum som numera också är Louise rum. För där ser ut som en atombomb blivit släppt. Det lär ju ta några dagar så jag blir nog inte så mycket ledig ändå ....

Och sen dum som jag är har jag gått med på att jobba några dagar nästa vecka. Det var det där med att säga nej. Jag MÅSTE lära mig det. Måste docks säga ifrån att på Söndag jobbar jag INTE för då fyller min lilla Hampe år! Och jag mosstänkr att jag nog får börja anordna kalas för både honom och Samuel för deras pappa verkar inte ta tag i det överhuvudtaget.

Mina barns pappa ja. Han är nog den mest egocentriska personen som finns på denna jord just nu. Dels har han tagit bilen. Som MIN pappa betalat skatt och försäkring på och som jag går och betalar ett jävla lån på men det verkar han fullständigt skita i. Dessutom har jag sagt åt honom att skriva under ägarbyte på bilen men även det ignorerar han. Blir bara så himla arg men jag orkar inte bråka med honom något mer, för det slutar bara med att han går runt till allt och alla och säger att JAG är sjuk i huvudet. Sen prioriterar han bort barnen, och det gör mig bara så himla ledsen. Han har träffat en ny kvinna och det är helt ok för mig. Äntligen låter han mig vara ifred på den punkten. MEN barnen har reagerat kraftigt på detta och Samuel vägrar tom att vara där när hon är där. Men bryr han sig? Nej, han säger till Samuel att då får han väl sova borta då för han träffar henne när han vill! Pucko!

1 kommentar:

  1. Önskar jag kunde trolla, trolla bort alla elakingar och allt som gör barnen ledsna. Kan åtminstonde försöka ge dig styrka o kraft att orka igenom det här. För det finns ljus i tunneln, vet att det är så, för jag har sett det. Det kommer att bli bra o livet blir så underbart som man bara kan önska sig! För det är du och dina barn värda!
    Massor av kramar!
    Ber för dig.

    SvaraRadera