tisdag 26 juli 2011

Gothenburg! Here we come =D!!!!!

Längtar tills i morgon så jag håller på och hoppar upp och ner precis hela tiden! I morgon bär det äntligen av på en liten minisemester=D!!!!!!! Jag, Samuel, Hampus, Tor (min numera tredje son känns det som då han mer eller mindre alltid är här när Samuel är här), Jenny, Matilda, Klara och Thea sätter oss i morgon på tåget upp till Göteborg och där stannar vi till fredag!

Oj vad vi ska lyxa! Vi ska bo på vandrarhem, dock egna rum och frukostbuffé, vi ska gå på stan, besöka Liseberg och framförallt bara vara! Ska bli så sjukt mysigt att jag längtar lite till! Det lär dock tära en del på min budget men vi är baske mig värda det här och jag kan leva snålt när jag är själv!

Det värsta med mig när jag längtar så här är att jag blir så uppspelt så jag knappt vet var jag ska börja. Så just nu har jag packning precis överallt och jag har ingen koll på vad som är packat och inte.... Men glöms något hemma får vi helt enkelt klara oss utan=)! Nej nu ska jag packa, nåja försöka packa klart! Sen blir det förhoppningsvis lite sömn=)!

Ha en skön vecka alla mina kära vänner! Massor med kärlek från Helena!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ha det super duper gott på semestertrippen!!!
    Massor av kramar! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Sverre=)! Kram!

    SvaraRadera