lördag 23 april 2011

Tjejdag i Turning Torso

Skulle gjort detta inlägget redan förrgår men då jag inte var hemma förrän vid ett på natten så sparade jag det till nu istället. I torsdags hade nämligen jag, Petra, Jenny och Åsa bestämt att ha en tjejeftermiddag i Malmö. Vi hade bokat in oss på The Studio i Turning Torso för att fotas.

Spända av förväntning tog vi tåget ner till Malmö. Och jo vi hade en rolig dag men jisses vilken tid det tog..... Besöket som enligt uppgift skulle ta tre - fyra timmar tog SEX timmar. Det var stundom något drygt. Men själva fotosessionen var riktigt rolig! Jag och kameror kommer ju dock inte riktigt överrens. Jag står hellre bakom den än framför den.  När det var dags för mig att plåtas märkte fotografen att jag var nervös och han gjorde sitt bästa för att få mig att slappna av. Jag kände mig dock inte riktigt bekväm med situationen att stå i fokus så av femtio bilder tog jag inte mer än två med mig hem. Dessa visar jag här och ingen annanstans:



Gillar svartvita bilder bättre än de i färg faktiskt. Detta var den bild som helt enkelt beskriver mig bäst.



 
Men det var en rolig erfarenhet och jag var sjukt nöjd med sminkningen av mina ögon! Hon som makeade mig använde sig av blå ögonskugga och det är något jag själv aldrig skulle våga prova men det var grymt snyggt faktiskt!



Tycker själva bilden är rätt cool faktiskt. Trots att jag faktiskt varken gillar att vara med eller se mig själv på bild så gillar jag faktiskt denna. Lite sådär lagom kaxig.


1 kommentar:

  1. wow! Blev ju jättebra bilder, värsta filmstjärne looken ju! Härligt att höra så positiva tongångar från dig! Känns bra.. :) Kramar!

    SvaraRadera