tisdag 3 maj 2011

Valborg!

Har haft en helt fantastiskt trevlig valborg tack vare Petra och Patrik! Tack mina fina vänner=)! Det enda var att mina barn inte verkar veta hur man uppför sig och var igång och bråkade och kivades en stor del av dagen =(. Men kvällen blev lyckad! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och bla kom det här med nya förhållanden upp. Samuel deklarerade att jag INTE fick träffa någon ny, för han ville inte ha någon korkad styvpappa. Såvida jag inte träffar en fotbollsstjärna eller en kunglighet. Då var det ok! Snacka om jobbig utmaning när man bor i hässlehåla att hitta någon sådan! Han är för skojig min son=)! Jag förklarade för honom att det inte är särskilt troligt att jag skulle träffa någon ny det närmaste decenniet ändå och definitivt inte någon fotbollsstjärna eller kunglighet så han kan va lugn=)! Sedan var det dags för mat!Hampus var grillmästare med översyn av Patrik och han var så otroligt stolt efteråt! Så nu är det bestämt att vi ska hem till familjen Färdig-Mössler på onsdag igen då Hampus ska grilla hamburgare tillsammans med Patrik och Samuel ska friseras av Petra=)! Oj vad jag älskar mina fina vänner! Jag vore ingenting utan er <3!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar