fredag 12 augusti 2011

Words can´t bring me down!

Oj oj oj oj! Så längesen jag uppdaterade er läsare IGEN! Skärpning krävs definitivt! Borde egentligen göra ett inlägg om hela denna sommar och jag har massor med bilder men detta bildinlägg kommer sen för nu vill jag bara berätta att jag ska på dejt på tisdag, eller dejt och dejt, vi sa gå och fika iallafall, men jag känner mig som 14 på nytt för jag är så glad och uppspelt att jag inte ens kan sitta still och jag strålar ikapp med solen=)! Och dessa regninga dagar bekommer mig inte överhuvudtaget eftersom jag bara ler!!!!!!!! Oj! Det låter nästan som jag skulle vara kär, det är jag dock inte, jag är absolut INTE intresserad av ett nytt förhållande, MEN, jag är definitivt intresserad av att lära känna denna kille och jag hoppas innerligt att denna dejt blir av så att han inte ställer in!

Vi träffades förra lördagen nämligen och på söndagen satt jag och tvekade om jag skulle smsa eller ej. Till slut tryckte jag dock på skicka och han svarade! Vi bestämde först att träffas som i torsdags men sen fick han förhinder och jag tänkte att jaha då var jag dissad.....Häromdagen hade jag dessutom en deppdag och då tänkte jag att jag bara är korkad som ens inbillar mig att någon ens skulle vilja se åt mig men sen fick jag ett sms och jag smälte! Jisses! Jag är nog desperat  men tänker att jag måste ge det här en chans. För hur det än är så klickade vi direkt och vi satt och pratade bort en hel kväll om precis allt när vi träffades för första gången på en fest förra lördagen.....Så vi får se hur det går. Jag vet att jag satstar högt nu eftersom jag har så förbaskat lätt att förlora mitt hjärta och jag vet att där finns en risk att han bara vill vara min kompis men om jag inte gör detta kommer jag ångra mig. Och dessutom bara önskar jag att jag kan få behålla den känslan som jag har nu för det var längesedan jag var så här glad=)))))!

To be continued.....

Massor med kärlek från Helena=)!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar