tisdag 23 november 2010

Behöver mental pepp....

Är trött, trött, trött, trött. Fattar inte vad det är med mig. Antar att vädret påverkar sitt men jag är sjukt trött! Min enda motivation att gå upp är att ju fortare jag tar mig till jobbet desto fortare är dagen över och jag kan gå och lägga mig igen.... Idag är det dock mycket ångest.... Ikväll ska vi dela upp julgrejorna och jag är lite nervös. För i helgen var han sådär riktigt psykotisk i telefonen igen som han var då han gav sig på mig och det gör mig nervös.... Men vi får hoppas att det går bra. Lite kul är det dock att jag får ett sms att han behöver julgrejor för han ska ha adventsmys med barnen innan de kommer hit! Han har typ ALDRIG ens brytt sig om advent eller julen utan snarare tyckt att det var blöh! Men jag är samtidigt glad att han gör något för barnen.
På fredag kommer Hampe äntligen hit. Samuel ska åka upp till stockholm till min kära storebror som fyller år men jag fick inte råd att tamig dit =´(.... Igår ringde dock min faster och erbjöd sig att betala tågresan upp men nu är det för tight ínpå.... Har ju Gandhi, och då måste jag be Nisse ta honom eftersom mamma och pappa också åker dit och ber jag honom vet jag att det blir ett jäkla liv om resan bara....  Och sen är det julbasar på skolan på söndag och jag har lovat att jobba där eftersom jag ändå inte skulle åka.  Ja det blev ett himla meck men gud vad jag önskar att jag kunde åka. Men men det finns fler tillfällen. Får boka in en helg när jag inga barn har och åka upp så kan jag boka i förväg så det blir lite billigare.  Nu i helgen får jag istället tillbringa all min tid med Hampe. Vi ska julbaka, titta på tågen här i hässleholm (järnvägen här i stan firar 150 år) och ut och promenera i skogen. Så det kan nog bli bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar