tisdag 9 november 2010

Jaha... då var det igång igen...........

Sådär nu är det igång igen.... Nu rings och smsas det konstant. Jag VISSTE att det skulle komma nu. Det värsta är att han fortfarande har en massa kvar här som jag vill att han ska hämta, men tro inte att han vill bestämma någon tid. Nej han kommer någon gång när han har tid. Jag vill inte ha det så. Jag vill att han ska ta sina grejor NU och ge mig nyckeln och låta mig vara ifred för jag orkar inte mer nu. Men det kommer aldrig bli lugnt... Tydligen är jag känslokall och egoistisk. Ändå försöker jag slå knut på mig själv för att det ska bli så bra som möjligt. Jag försöker vara glad, jag försöker fixa med allt som ska fixas och jag försöker vara stark. Jag ska tydligen orka hur mycket som helst men nu ger jag upp. Nu lägger jag mig ner och jag skiter i allt. För jag ORKAR inte mer och jag vill inte mer. Jag bryr mig överhuvudtaget inte mer. Låt mig bara försvinna så jag slipper ha ont i magen, i huvudet ja i hela kroppen. Låt mig försvinna så jag slipper all den ångest jag har om kvällarna när jag ska försöka sova, låt mig försvinna så jag slipper alla mardrömmar när jag sover för jag vill inte mer. Jag villl verkligen inte mer, jag är bara så trött....  Jag är inte glad, jag orkar inte fixa med allt och jag är allt annat än stark. Och jag är fan inte känslokall och egoistisk heller för då hade jag inte mått som jag gör. Jag hade inte suttit här och gråtit. Jag är en fullständigt misslyckad människa som blir överkörd om och om igen för att jag är så rädd att göra andra illa och så har det väl alltid varit. Har alltid varit omgiven av olika människor som styrt och ställt med mig och nu är det nog. Förlåt men för första gången i mitt liv gör jag något för att JAG ska må bra. Är det egoistiskt och känslokallt.... ja då är jag väl det men nu är det nog. 

2 kommentarer:

  1. Packa grejorna och sätt dem utanför dörren :D

    SvaraRadera
  2. Packa grejerna och kör dem till hans föräldrar. Eller så har inte DU tid när han vill hämta... Har du bytt lås? Annars gör det!

    SvaraRadera