torsdag 18 november 2010

Jag har blivit en bitterfitta.............

.....och det vill jag verkligen inte vara....... Ibland undrar jag varför jag känner mig så ensam. Jag har vänner, bra vänner som jag vet alltid finns där. Ändå sitter jag och känner mig absolut ensammat i världen. Men faktum är att jag faktiskt har mig själv att skylla... Det är inte så att jag är speciellt inbjudande till folk längre utan jag är ganska tvär och sur mot allt och alla nuförtiden och ofta fräser jag av folk utan anledning. Det är inte sådan jag vill vara. Idag sade någon till mig att jag var otrevlig och sur och det tog..... För det är sant. Jag har blivit förbannat otrevlig mot folk som inte förtjänar det överhuvudtaget.... Jag har blivit en BF och jag är uppriktigt sagt väldigt ledsen över det och jag ska göra mitt bästa för att från och med nu bli en bättre och trevligare Helena.

2 kommentarer:

  1. Mig har du inte skrämt iväg :D :D

    SvaraRadera
  2. Med ens vänner ska man kunna vara sig själv till 100%, gott som ont... Och gillar dom inte det så är det inga vänner! Finns inte en människa som är glad, trevlig, lycklig o tillmötesgående hela tiden när dom går igenom en skilsmässa - inte mänskligt!!! Du är fin som du är! Kram kram

    SvaraRadera