måndag 8 november 2010

KAOS.........

Mitt hem ser ut som om en atombomb blivit släppt här.... Vet inte riktigt var jag ska börja eller var jag för den delen ska göra av allt. Han har uppenbarligen gått efter mottot att jag tar alla förvaringsmöblerna men låter alla grejor ligga kvar. Inklusive allt skit som ska slängas. På köksbordet, på diskbänken, i soffan, i ungarnas sängar och sen fanns här inte fler möbler att lägga grejorna på. Sovrummet är tomt så det ekar och jag har ingenstans att sova om jag inte först röjer något av barnens rum så det är väl bara att sätta fart..... Ingen mjölk var här heller och det ekade ganska tomt i kylskåpet överlag. Vilket iofs inte spelar någon roll eftersom jag inte har något att laga maten i ändå. Jo, en 1! gryta lämnade han kvar så jag får väl koka lite makaroner. Sen får jag väl börja ta tag i detta kaos. Håller på att få panik på alla grejor och vet fan inte vart jag ska börja.... SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar