torsdag 4 november 2010

Grattis Louise!

I natt kan jag nog räkna minuterna jag sovit på en hand. Ångesten sitter där som en smäck för idag är det den 4:e november och Flisan fyller 20 år! Jisses vad tiden går..... Hoppas hon får en alldeles underbar dag men i kväll är det kalas i fiendeland och jag måste dit. Vill inte, har en stor klump i magen men jag hoppas och ber att det ska gå bra. Att inte hennes födelsedag ska bli förstörd för att jag och hennes far blir ovänner... Tror jag ska kunna hantera det men ikväll är även svärmor där.... Så det kommer att bli tufft. Som tur är har hon även bjudit min syster så jag har någon som kan vara där om det blir alltför tufft. Argh! Kan inte fokusera på någonting längre. Blir ingen struktur på tankarna och min kropp vill liksom inte göra det jag säger åt den att göra..... Orkar inte... Vill inte... Kan inte.... Jag blir tokig!... Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.....

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns jobbigt men luta dig mot mig så kommer allt gå bra vännen

    SvaraRadera