tisdag 23 november 2010

Cold november rain.....

Jisses vilket väder. jag känner bara BLÄ! Hur mycket kan det regna egentligen? Dessutom är det iskallt ute så det är inte inspirerande alls! Allting blir dessutom fel så det är en skitdag helt enkelt. Jag är dyngblöt efter cykling till och från jobbet, hann inte ens torka mellan turen dit och hem. Glömde hälften som jag skulle haft med mig här hemma. Är bara trött, trött, trött och åter trött och vill inte vara där överhuvudtaget. Ska dock snart dit igen och ikväll kommer Nisse hit..... Orka!..... Men efterom jag fick i uppdrag av terapeauten igår att hitta någon positiv händelse varje dag har jag faktiskt kommit på tre! Det ni!1. Fick supergod chiliconcarne till lunch. tack Peter! 2. Fick värdens mest välbehövliga kram, tack Petra! 3. Har fått låna bil nu i eftermiddag, tack pappa! Så helt bortkastad blir väl inte dagen ändå. Hoppas dock på att det ska gå foooooooooooort när Nisse är här för jag vill ju bara lägga mig ner och slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar