torsdag 19 maj 2011

Torsdag!

Idag är det torsdag den 19 maj. Idag fyller min älskade syster år! GRATTIS! Hoppas dagen din blir underbar. Ska gratulera dig och Anton snart när jag är frisk igen=)!

Frisk ja, jag känner mig otroligt mycket bättre idag! Märkligt hur lite piller kan göra sån skilnad på bara ett par dagar! Så nu har jag storstädat Samuels rum, hoppas han blir glad=)! Och snart ska jag ge mig på Hampes rum =). Tänkte att de skulle bli glada över att slippa städa själva idag. För då kan vi mysa precis hela kvällen, för i morgon åker de hem till sin pappa=(... Men i morgon tänker jag minsann jobba och sen jobbar jag hela helgen så det går förhoppningsvis fort! Sen är det bara en jobbevecka kvar sen åker jag och barnen til El Stockholmo! Yeay! Längtar!!!!!! Äntligen ska det hända något!!!!

Längtar till i eftermiddag också! För då kommer Petra hit <3!!!!! Ska bli så skönt och få prata lite vuxenprat irl. För det är, om man inte räknar doktorn, en hel vecka sedan jag överhuvudtaget hade det. Och Petra har jag inte träffat sen..... ja, det är nog två veckor sen =(.... Saknar dig mitt hjärta!

Igår var jag nog nära ett sammanbrott. Jisses vad jag mådde dåligt! Kändes som om jag lika gärna kunde försvinna i ett svart hål för det kommer aldrig bli bra ändå. Tror min fina vän Jenny kände detta på sig för hon taggade mig i sin status där hon skrev att jag var en hjälte.... Jenny, älskar dig så otroligt mycket och är så glad att vi hittat tillbaka till varann och du ska veta att jag blev så glad för den taggningen, men samtidigt var det som att vrida på en kran för jag tjöt hela kvällen.... Jag känner mig inte stark och jag känner mig inte som en hjälte.

Det är ni mina vänner som är mina hjältar! Och jag menar er allihop! Älskar er ofantligt mycket och jag skulle göra ALLT för er! Hoppas ni vet det!

Massor med kärlek från Helena!

1 kommentar:

  1. Har inte träffat dig denna veckan, saknas mig. Tänker på dig o håller mina tummar att allt blir bra! Massor av kramar från lille mig!

    SvaraRadera