onsdag 25 maj 2011

saker som jag älskar och saker som jag absolut inte älskar just nu........

Jag älskar det faktum att mina barn just nu ligger och sover i sina sängar här hos mig =)!!!!! Bonus för mig eftersom deras pappa ligger i maginfluensa. Jag skulle kunna stå och titta på dem i timmar där de ligger för jag älskar dem så mycket att det gör ont!

Jag älskar däremot inte att min syster helt missförstod mig idag i telefonen vilket resulterade i att hon slängde luren i örat på mig :´(

Jag älskar inte heller att Samuel ska resa bort hela "min" vecka utan mig och jag saknar honom redan :(. Men jag är glad för hans skull och jag håller tummarna för att det där askmolnet håller sig undan!

Jag älskar inte heller det faktum att jag själv ska åka till Stockholm nästa vecka med jobbet vilket gör att jag inte heller kan ha Hampus här hos mig hela "min" vecka

Jag älskar definitivt inte det faktum att jag bara har arbete i 17 dagar till =S

Till sist kan jag säga att jag HATAR känslan av att vara otillräcklig vilken jag har just nu eftersom jag har tre miljoner saker jag borde hinna med att göra men bara 24 timmar/dygn vilket gör att jag inte hinner riktigt med.

Men dagens älskagrej att jag har barnen en bonusdag väger upp det andra ganska bra så jag känner mig trots allt ganska nöjd just nu. 

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar