torsdag 16 juni 2011

Döda dagar....

Är fortfarande sjuk. Gillar det inte alls för jag orkar inte ta tag i allt det som jag borde göra..... Istället ligger jag på soffan och försöker sova men varje gång jag lyckas somna så kommer den förbaskade hostan som håller på att ta kål på mig! Har dock varit på jobbet och återlämnat de stolar jag lånade där inför flisans student så nu är mer eller mindre alla spår utav den undanröjda! Skönt! Skulle behöva dammsuga och torka golven men det får bli en senare fråga....

I morgon är det fredag och då åker barnen ifrån mig... Saknar dem redan! Ska jobba på macken i helgen och det tänker jag göra oavsett! För nu har jag banne mig inte råd att vara sjuk något mer. Dessutom ska jag säga till om att om de vill ha min hjälp i sommar får de faktiskt komma med ett schema nu för jag vill planera mitt liv!

Annars händer inte så mycket just nu. Hoppas jag snart återfår orken så jag kan göra lite kuliga saker! Nu ska jag försöka sova bort lite till av mitt liv! Ha det underbart från gnällhelena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar