torsdag 30 juni 2011

Don´t let the sun go down on me!

Jag bara älskar detta vädret som vi haft några dagar! I förrgår och idag har tillbringats med att steka mig på åhus strand tillsammans med världens bästa Petra och mina underbara underbara barn! Så mysigt vi har haft det! Och igår när det inte blev något bad ägnade jag dagen åt att göra fint här hemma, både inne och ute på balkomgem! Jag och pojkarna var och köpte blommor som sedan planterades och så ett litet ljus på bordet och vips så hade jag värsta fina uterummet där jag tillbringade kvällen med en bok och ett, eller nåja tre glas blev det nog, vin. Så himla underbart! Oj vad jag behöver det här vädret. Livet känns så mycket lättare då på något sätt. Dessvärre verkar det som om det tar slut nu lagom till helgen :S! Men i nästa vecka ska den återvända har jag hört=)!

Nu ska jag ägna kvällen åt att läsa lite till och sen blir det i säng tidigt! I morgon är det en stor dag!!!!!!!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar