tisdag 14 juni 2011

Snörvel och framtidsplaner....

Är sjuk IGEN! Fattar inte vad som händer i min kropp. Jag är ju aldrig sjuk men nu åker jag på det hela tiden. Är dunderförkyld och har 39 graders feber.... Tror min kropp försöker säga något. Men jag vill inte! Har inte tid! Skulle ju jobbat idag med men fick sjukskriva mig igen..... Suck! Hoppas det går över fort. För nu skulle jag ju börja ta tag i mitt liv på riktigt!

Jag har barnen fram till fredag och ska försöka mysa med dem så mycket det bara går. I helgen är det mackjobb som gäller och jag hoppas även då kunna få reda på hur jag ska jobba i sommar så jag kan planera mitt liv. Vecka 30 tänker jag dock kräva att vara ledig efetrsom jag, Jenny och våra härliga barn då planerar en trip till danmark.

Nästa vecka när jag inte har barnen planerar jag att dra mig undan från världen ett tag. Jag och Gandhi åker iväg några dagar för att bara lyssna till tystnaden och hela själen. Känner att jag behöver det. Kanske kan det få mig att komma på rätt väg och att hålla fokus så jag inte bryter ihop igen. För som sagt, jag tror min kropp börjat säga ifrån eftersom jag faktiskt inte tar hand om den. Jag lever mitt liv i 190. Varannan vecka har jag barnen och då ska man försöka göra så mycket som möjligt med dem för att döva sitt dåliga samvete över att man inte alltid finns där och de veckorna jag inte har dem fyller jag dagarna med någonting att göra för att slippa känna saknaden. Håller bara tummarna för fint väder för det är en förutsättning för att min lilla verklighetsflykt ska fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar