fredag 24 juni 2011

Midsummerdreams.....

Idag är det midsommar. Yeay.... Fattar inte varför det ska vara sån hets kring midsommar. Man ska vara glad, positiv, tokkär och romantisk. För oss som inte har någon då? Vad ska vi göra? Ja ja, jag tänker iaf åka ut till min älskade syster och fira där tillsamman med alla andra par. Där är människor som jag tycker om så jag hoppas det blir bra =)! Ikväll ska jag plocka blommor att lägga under kudden och hoppas jag drömmer om någon fining! För hur det än är så hoppas man ju alltid att man kanske någon gång ska träffa den där prinsen som borde finnas därute även om det känns hopplöst eftersom alla  redan verkar ha funnit någon. Men drömmar kan ingen ta ifrån mig iaf! Önskar er alla en underbar midsommar!

Massor med kärlek från Helena!

2 kommentarer:

  1. Jag gör dig sällskap med att önska mig ngn fining! :) fick ett hett tips om att leta upp en ormbunke, få glimten av att den blommar (enda gången är midsommarnatt...!) och önska sig en drömprins...! Så lycka till o ha det å mysigt med ormbunken...! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Skänker dig många tankar! Ta vara på sommaren o ladda om batterierna, ska ju vara hela vintern sen..
    Kramar!

    SvaraRadera