onsdag 15 juni 2011

Let´s run away again. Just like we did when we were ten......

Jisses vad kass jag har varit på att uppdatera den här bloggen på ett tag nu. Om här finns några läsare kvar så lovar jag att skärpa mig! Nu ska det bli nya tag! Antar att det beror på att jag faktiskt mår så pass mycket bättre nu jämfört med i höstas. Och det är ju egentligen positivt MEN jag skulle ju även kunna delge er mina bra dagar!

Samtidigt känns mitt liv för tillfället som en bergochdalbana och topparna och dalarna kan komma snabbt! Ena sekunden är jag på topp, livet känns för stunden fantastiskt för att jag bara timmar senare bryter ihop fullständigt och känner att jag bara vill försvinna....

Det är jobbigt att må så. Och jag vet att jag tär på folk i min omgivning. Därför har jag beslutat mig för att dra mig undan. Därför väljer jag att åka iväg för mig själv några dagar. För att försöka hitta den där kämparglöden inom mig som jag vet finns där! Jag tänker inte längre gnälla och jag tänker inte längre delge människor mina problem. Jag tänker bli positiv utåt så att inte fler sk vänner överger mig. För jag vill inte bli ensam. Det är det jag fruktar allra mest. För alla människor behöver känna sig omtyckta. Alla människor behöver känna sig speciella. Och det gör även jag. Men det känner jag inte just nu. Jag längtar tills jag får känna det igen. För jag tror och hoppas att jag någon gång får göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar