söndag 13 mars 2011

Cleaning out my closet.......

Har haft en riktigt bra helg faktiskt! I fredags hade jag något som blev tjejfest här hemma med Petra, Jennyarna, Åsa och Tina! Oj vad skoj vi hade trots att mina surgrannar tyckte att vi skulle sluta redan vid nio. I går skulle vi egentligen åkt in till kristianstad, något jag sett fram emot väldigt mycket men det blev tyvärr inte så. Istället drog jag och Jenny till zuperbowl. Och det visade sig bli heltrevligt det också! Petra jobbade och herr Färdig var där nere och bwlade. Jag och Jenny joinade detta överförfriskade herrlag så vi kunde stå oss riktigt bra i konkurrensen=)!!!! Efteråt skulle Petra köra mig hem men jag följde med upp till dem istället för att äta sen somnade jag och Patrik på soffan så stackars Petra fick lyssna på vårt snarkande i stereo;)! Något trött är jag dock nu eftersom jag både jobbat och varit ute både fredag och lördag. Är inte tjugo längre märker jag ;)! Men det kostar att ligga på topp. Så tack tjejer och Patrik för en fantastiskt rolig helg :)!

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om någon som gjort mig oerhört besviken, men jag har kommit på att jag tänker inte lägga mer energi på människor som bara utnyttjar mig för egen vinnings skull så jag tänker helt enkelt hoppa det. Från och med nu är det slut på att jag tänker ta åt mig av sådant. Världen är en kall och hård plats så det är väl bara att vänja sig och får väl helt enkelt försöka bli lite lika dan så smällarna inte blir så hårda. Så nu släpper jag det och går vidare.

Nu är det dax för sängen. I morgon är det måndag och då kommer vardagen igen! Natti från en trött men faktiskt en ganska glad Helena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar