torsdag 3 mars 2011

Välkomna hem till mig!


Har bott här i en månad nu och äntligen känns det som om jag kommit så pass i ordning att jag kan tänka mig att visa upp hur jag har det. Än behövs det stylas till lite och jag behöver göra en del inköp men det kommer. Så länge får ni hålla till godo med dessa bilder! Så välkomna hem till mitt alldeles egna lilla hem. Något trångt men mitt.
 


Min hall och Gandhi. Väldans trång och ingen plats för byrå men gott om garderober!

  



Badrummet, saknar badkar vilket är lite synd. Men annars är det nog det jag är mest nöjd med eftersom allt är nytt och fräscht!







  


Hampes rum=)!



 

Hampes rum, sänggaveln ska skruvas dit =S...



Här har vi köket, oxå väldans trångt men som ni ser på bilden lyckades jag ikväll få plats att baka inför morgondagens middagsbjudning=)!



Här ska man då försöka få plats att sitta och äta! Tur man har gått ner i vikt kan jag säga;)!


Samuels rum. Inte så välstädat dock=S!



Min lilla sovhörna som jag har ute i vardagrummet.


För att kunna ha lite privat sovrum har jag dock delat av vardagsrummet så här:



Ganska smart lösning om jag får säga det själv;)!






Och här har vi resten av vardagsrummet!



Som sagt en del är där kvar att fixa, men det går sakta framåt. Sist av allt vill jag säga att ni är hjärtligt välkomna hit på besök IRL oxå! God natt på er från mig!

2 kommentarer:

  1. Ser ju jättetrevligt ut!!! Ska bli nice o komma o hälsa på, ta en kaffe o tragga skräp! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack för titten.. :-) Ska försöka "IRL" också..
    Kramar

    SvaraRadera