torsdag 24 mars 2011

I don´t wanna die, but I ain´t keen on living either.....

Fy vad jag hatar kvällar. Dessa kvällar när jag sitter ensam och tankarna bara snurrar. Dessa torsdagskvällar dagen innan barnen ska hem till pappa är allra värst. Har ont i magen för att jag vet att nu kommer den veckan som jag avskyr mest av allt. Trots att barnen ligger i i sina sängar här hemma hos mig så saknar jag dem redan så mycket att jag knappt kan andas! Denna helgen ska jag dock jobba alla tre dagarna så den kommer att vara fylld men samtidigt har jag ångest för att jag ska jobba. Är nämligen så trött så det bokstavligt talat snurrar i huvudet på mig och jag vet inte riktigt om jag orkar. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Är bara så pissigt trött, känns som någon slagit mig i huvudet med något hårt för jag går runt som i ett töcken och liksom bara härdar ut. Helst skulle jag vilja bara lägga mig ner och sova och inte vakna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar