måndag 7 mars 2011

Lite meningslöst vetande om mig,

Är så vansinnigt uttråkad att jag tänkte, varför inte. Jag fyller i en sån där meningslös lista om mig själv som så många andra bloggare gör. Så fördriver jag tiden med nåt;)!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag slapp göra middag eftersom vi åt hos mina föräldrar!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Förberedde morgonens lektion.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute med Gandhi!
Det sista du sa högt: Fot! Till Gandhi.
Det senaste någon sa till dig: God natt.
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt: Spaghetti och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, krossade tomater och creme fraiche
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: Klart men kallt
Godaste glassmaken: gutepolka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Nej....
Drömmer du mardrömmar: Alltför ofta........
Trivs du med ditt jobb: Hmmm.... Ibland. Fast numera känner jag mest att jag inte räcker till.......
Favoritklädsel: Tunika och leggings
Favoritlåt just nu: Indestructible
Vad ser du om du tittar till höger: Min väggljusstake som äntligen är uppsatt
Vad gör dig glad just nu: Mina barn och mina vänner
Vad ska du göra härnäst: Gå och sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Skulle vilja skriva glad, men då ljuger jag.
Favoritgodis: Choklad!!!!!!!!
Kläder just nu: Joggingbyxor och tshirt
Sommarplaner:? Backpacking med Jenny i D-mark, Husvagnsmys med Petra och förhoppningsvis en tripp till min favoritö Gotland!
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Har spelat trombone
Morgon eller nattmänniska: Hmmm. Inget av det.Typ mitt på dagen människa. Tar någon timme för mig att komma igång sen är jag pigg några timmar för att sen ta helt slut vid två-tretiden.

Vad är viktigast för dig: Mina barn!
Är du kittlig: Ja! Som bara den.
Snarkar du: Tror inte det.
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Tycker de flesta småkryp är äckliga....
Längtar du mest efter just nu: Att må bra...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar