onsdag 24 augusti 2011

Är inne på mitt 36:e!

Idag är det min födelsedag=)! Jösses jag är verkligen barnsligt förtjust i att fylla år=)! Har fått gigantiskt många grattis via fb, twitter och sms! Har också blivit firad av barnen, mor, far, syster, Petra och Therese! Fick en ny superfin kaffekanna, en snygg jacka, 2 flaskor vin, presentkort på Hm, ett awesome armband och en drop dead gorgeous klocka =D!!!!!  Jag ska bjuda hem er mina vänner, var så säkra men måste tyvärr göra det i omgångar pga platsbrist.... men det kommer och då hoppas jag att ni kommer=D!

Nu kallar sängen! I morgon antar jag nästa stora utmaning i mitt liv! Jag ska upp till Växjö och skriva in mig på universitetet och min kurs i genusvetenskap börjar! Ska bli så sjukt kul så jag lääääängtar! Måste dock fixa böcker och lite sånt men det kommer.... Nej! Nu sängen!!!! Natti out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar