onsdag 31 augusti 2011

Shiny happy people!

Här är det tvära kast må jag säga! Sist jag skrev mådde jag ärligt talta skit men nu.... Jag är glad, glad, glad och åter glad=)!!!!!! Helt fantastiskt faktiskt och jag hoppas känslan aldrig försvinner!

Vad har då hänt sen sist? I fredags var jag på inflyttningsfest hos Tina vilket var en riktig höjdare=)! I lördags gjorde jag skådespelardebut i Svenska livmodersbaletten då vi började repetera inför vår föreställning i Blå salongen på kulturhuset den 17 oktober! Ska bli sinnessjukt skoj faktiskt=)))))! Jag har varit och skrivt in mig på universitetet i Växjö och även det ser jag med förtjusning fram emot! Ja så livet flyter helt enkelt på riktigt bra just nu och jag älskar varje sekund av det just nu!!!!!!!!!

Love from Helena!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar