söndag 21 augusti 2011

Då var oroskänslan i magen tebax.... FUCK!

Fick precis reda på av Hampe att mitt ex börjat dricka igen..... Fan fan fan fan! Måtte han fixa att hålla det till 1. när barnen inte är där 2. till en lagom nivå så han inte flippar igen. Han hade dock druckit igår när Hampus kom dit och han var ganska ledsen idag kan jag säga. Han säger dock att det hade varit lugnt men han är rädd att det ska bli som i vintras igen..... Gode gud, låt honom inse att han INTE kan utsätta sina barn för detta! Fan fan fan fan! Jag vet inte hur jag ska göra... Kan ju inte direkt ringa dit och förbjuda honom och dricka för då lär han definitivt flippa..... Dessutom är Hampus rädd att han blir arg på honom om jag säger att hampe berättat.... Jag får helt enkelt avvakta och se, men får jag reda på att han är full när barnen är där så kommer jag helt enkelt vidta åtgärder. Så är det! För de ska inte behöva uppleva mer skit nu! Under tiden kan jag bara sitta här och ha den där gnagande känslan i magen..... FUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar