tisdag 23 augusti 2011

Seans....

Har varit hos syster yster på seans ikväll. Det var en spännande erfarenhet men samtidigt blev jag lite besviken. Inte för att jag förväntat mig att någon på andra sidan skulle ta kontakt med mig men ack så fel detta medium hade om mig på allt hon siade om. Antar att jag inte är så öppen för denna kanal eller något. För att där fanns energier från andra sidan tvekar jag inte en sekund på med tanke på de svar andra fick. Det enda jag fick reda på var att jag inte mår bra om jag inte har kontroll och att jag har magont när pengarna inte räcker till. NO SHIT! vem har inte det??????? Nä jag kommer nog spara mina pengar nästa gång för det kändes ganska menlöst. Hade liksom hoppats på mer, men men jag får väl helt enkelt vänta och se vad som händer i min framtid. Visst hade jag en himla trevlig kväll i vänners lag men det kan jag ha utan att ett medium medverkar! Nu blir det allt sängen! Sov sött!

Kärlek från H!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar