lördag 20 augusti 2011

Lördag!

God morgon världen!
Vaknade ganska pigg idag! Huvudvärken har släppt, hostan är något bättre och jag är feberfri=)))))!!!! Kanske kanske jag kan få bli frisk nu! Peppar peppar ta i trä!

Frågan är bara vad jag ska göra idag! Kidsen ska hem till sin far på kräftskiva. Varför nu sådana planeras in på mina helger vet jag inte men va tusan. Jag kan ju knappast vara dum och säga att de inte får gå dit. Petra och Jenny är iväg så jag kan inte umgås med dem.... Är bjuden på fest men vet inte om jag vill gå dit. Jag både vill och inte vill. Jag vet nämligen att han ska vara där, men jag vet inte om jag ska lägga så mycket tid på det där. Så nja.... jag vet inte. Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag ta tag i mitt inferno till lägenhet! För här behöver städas!!! Ha en underdar lördag mina vänner!

Peace and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar