torsdag 18 augusti 2011

Är sjuk, lite låg och förbaskat trött.....

Tycker bara så himla synd om mig själv! Vilken superduperförkylning jag fått =(.... Jag fattar inte vad som hänt med mig det senaste året för jag är i princip konstant förkyld..... Skulle nog behöva en ordentlig hälsoundersökning för något måste vara fel.

Men nu ska jag berätta om min date för jaantar att ni vill läsa om den. Den gick bra kändes det som. Vi fikade och pratade i TRE timmar om allt möjligt och det kändes som om vi hade mycket att tala om. Inget annat hände dock sör som jag sagt innan, jag är en ordentlig flicka innerst inne. En kram när vi skildes åt men det var allt. MEN nu har jag inte hört ett knyst sen dess så kanske han inte kände riktigt samma sak.... Nåja det är dock bara två dagar sedan så jag har inte helt gett upp hoppet, och jag funderar på om jag kanske ska ta mod till mig att själv höra av mig. Samtidigt tänker jag att va fasen, jag klarar mig alldeles ypperligt själv och det finns ju massor av killar därute! Visst var det trevligt att få lite uppmärksamhet men det är ju inte så att jag ens känner honom så det kan ju egentligen kvitta. Jag vet ju iaf att jag kan nu=)! Finns där en så finns där flera och jag kan baske mig behöva vara lite flirtig ;)!

Nä nu ska jag sova en sväng till. God natt mina fina vänner!

1 kommentar:

  1. Hans förlust om han inte hör av sig. Men som sagt, mister man en så står där tusen åter!
    Massor av kramar!

    SvaraRadera