torsdag 25 augusti 2011

Every now and then I fall apart

Fan fan fan! Vad händer? Varför ska det va så här? Debba dag har varit en fullständig katastrof! Allt jag gör går fel, jag tappar bort saker och allt känns så himla hopplöst! Har gjort av med mina nycklar OCH bankkort, hittar det inte någonstans =(. Jag tappade ett glas i vasken så ytterligare två glas + två talrikar gick åt h..... och ikväll efter att jag duschat upptäcker jag att jag även förlagt min hårborste så jag kan inte ens borsta mig.....Så jag det är en SKITDAG helt enkelt.

Som grädde på moset räknar jag ihop månadens räkningar och inser att detta blir en helt omöjlig ekvation att lösa..... Barnen behöver dessutom höstkläder, Samuel behöver nya jeans, bägge behöver nya skolväskor och ja...... Jag kommer få fullständigt SPEL om jag hör något jävla tjat om pengar nu! För barnen tror uppenbarligen att jag helt enkelt är gjord av pengar eller något. Nej jag klara inte detta! Jag MÅSTE hitta ett annat xtrajobb för 75% går inte när man är ensam......

Herregud! Trodde jag snart gråtit klart men ack nej. Just ikväll vill jag bara ha någon! Någon som kramar mig och tar hand om mig. Någon som stryker mitt hår och torkar mina tårar, pussar mig på pannan  och säger att allt ordnar sig...... Men jag har ingen. Och jag undrar om jag någonsin kommer att få någon. Ja jag låter bitter men ikväll ÄR jag bitter! Jag vill också må bra! jag vill vara glad! Jag vill njuta av livet.Jag undrar vad det är jag gjort som är så ont att det liksom aldrig tydligen ska finnas något slut på mina problem.

Gud, jag vill bli liten igen! Börja om från början och ändra allt så det blir bra....... Men det kan jag inte... Så ikväll bryter jag ihop, men imorgon ska jag bita ihop igen och vara glad och positiv. För det har jag lovst mig själv. Jag vägrar låta mig falla tillbaka i det där svarta hålet igen. Jag ska vara stark! För det är väl i princip det enda jag är bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar