måndag 28 februari 2011

Just leave me alone..............

Vad hände? Det har varit lugnt så länge och jag tänkte att nu....nu vänder det. Har dessutom sista halvan av veckan haft riktigt roliga dagar men idag tog det slut och jag är tillbaka i det svarta hål där jag befunnit mig det senaste halvåret. Jag fick höra en helt sjuk låt med Akon, I just had sex heter den och sa lite skämtsamt att den, den ska jag lägga ut på fb när jag haft sex.  Något jag givetvis inte skulle göra eftersom ingen har med att göra om eller när jag skulle haft sex. Nåväl, låten lades ut på fb av min kära vän Jenny som dedikerade den till mig PÅ SKÄMT! För nej, jag har INTE haft sex. MEN då jag dessutom varit ute i helgen så förvandlades min braiga söndag till ett helvete. För givetvis ringer Nisse till macken när jag jobbar och börjar anklaga mig för saker och kalla mig diverse vidrigheter, dessutom säger han till barnen att jag minsann varit ute och knullat rundor. Ja enligt honom så hade ju de själva dragit den slutsatsen, vilket är bullshit, men ändå. Så följden blev att nu sitter jag här med ångesten och klumpen i magen över att i synnerhet Samuel är jättearg på mig. Jag orkar verkligen inte mer och tror helt enkelt att jag skiter i att ha skoj istället. Det är bättre att jag sitter här hemma och ruttnar i min ensamhet för det ska inte vara så här. Är så in i nordens trött på att behöva förklara mig och försvara mig så fort jag går utanför dörren. Jag kommer aldrig bli fri. Inte förrän mina barn är vuxna iaf. Jag hatar mitt liv och just nu önskar jag att det bara kan försvinna, för jag får inte ha roligt. Jag får inte vara glad. Och jag kommer aldrig, aldrig, aldrig någonsin få må bra igen. Önskar bara att få vara ifred för jag orkar inte mer nu..........

1 kommentar:

  1. Snälla.. ge inte upp.. det kommer bättre dagar också, även om man inte tror det. Jag tror på dig, att du har styrkan inom dig.
    Bamsekramar!

    SvaraRadera