torsdag 17 februari 2011

Lite nervös är jag allt.....

I morgon ska jag köra ner till Malmö direkt efter jobbet. Jag ska besöka farbror doktorn. Jag ska visa mina ben för doktorn=S. Gillar det inte alls men samtidigt vore det så himla skönt och få dem vidgjorda så att även jag kan få gå i shorts och bada på badstranden. Mina ben är min akilleshäl. Den kroppsdel som jag verkligen avskyr. Vet att ingen annan bryr sig om hur mina ben ser ut men det sitter i mitt huvud. Därför hatar jag dem. Dessutom är det ju faktiskt så att jag även har ont i dem samt att de svullnar upp titt som tätt så det är faktiskt inte bara av kosmetiska skäl som jag vill göra vid dem. Dock har jag gjort misstaget och läsa om hur operationen går till och det verkar vara allt annat än behagligt. Detta ska de dock inte göra i morgon hoppas jag för då kommer jag inte hem därifrån eftersom jag inte kan köra bil då. Har lite ot i magen för att åka dit, dels för att det är till doktorn, dels för att jag ska visa mina ben men också för att jag ska köra i denna hemska stad. Hatar att köra där, nästan varenda gång jag gjort det har jag lyckats med att bryta mot någon trafikregel och bli stoppad av polisen. Och sen är det så drygt att köra dit ensam. Dessutom hittar jag ju inte i stan och eftersom jag inte ser så bra kan jag inte läsa gatunamnen på skyltarna inifrån bilen! Som tur är är Petra snäll och lånar mig deras gps så det ska nog gå bra ändå. Men som sagt lite nervös är jag allt.....
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar