fredag 11 februari 2011

Skitfredag.

Blä blä blä. Jag har blivit pensionär. Sitter i soffan en fredagkväll. Helt jävla själv. Så himla trist. Och ingen ingen ingen att prata med. Saknar barnen så himla himla mycket. Är det så här mitt liv ska se ut från och med nu? Är glad att jag ska börja jobba på macken igen de helgerna jag är barnledig. För då går de lite fortare. Denna helgen ska jag bara jobba lördag söndag men om två veckor jobbar jag fredag, lördag och söndag så då slipper jag skitfredagen. Tror jag hatar de fredagar som barnen åker härifrån. Ensamheten blir så mycket värre de dagarna. Önskar dagen tar slut nu. Hela dan har ändå bara blivit helt fel. Jag är tjurig och tjuriga elever på jobbet och när jag kom hem ringde syster yster och ALLT blev helt knas så det slutade med att hon slängde luren i örat på mig och jag storgrät. Förlåt syster men jag är bara så trött på allt. Sen nu i kväll när jag skulle poppa mig lite popcorn till middag (orkar inte laga nån mat idag så ja, det fick bli min middag)  så börjar grytan att brinna så jag höll på att elda upp köket, men jag lyckades släcka och inget blev förstört, men shit vad rädd jag blev. Så jag tror helt enkelt inte att det är min dag idag. Det enda roliga som hänt i dag är att lillebror och Cilla fick en dotter som ska heta Lova. Grattis önskar jag er och hoppas få träffa underverket snart så jag kan få sniffa lite bäbislukt. Finns inget mysigare! Nu tar jag och går och lägger mig nu så kanske morgondagen blir bättre. God natt därute.

1 kommentar:

  1. Du är envis som en gammal get! Jag har ju sagt....RING!!!!!!!

    SvaraRadera