måndag 21 februari 2011

Vill hitta på något skoj NU!

Jisses vad uttråkad jag är! Det händer ju absolut ingenting!!!!!! Har inte skrivit på några dagar vilket beror på just det. Det händer absolut ingenting! Idag skulle jag, Åsa och Petra åkt till Malmö och haft en riktig tjejeftermiddag men ack nej. Det blev inställt! Jag, Petra och mina barn åkte istället hem till min faster en sväng i Vittsjö vilket var trevligt MEN jag behöver hitta på något kul snart! Dagarna går så fruktansvärt långsamt just nu. Jag gör absolut inget annat än sitter här och ugglar eller är ute och går med hunden. Så tråkigt är det! Har typ aldrig någon att prata med eller bara umgås med. Barnen har fullt upp med kompisar så de är inte hemma så mycket, de får ju inte umgås med kompisar hemma hos sin pappa för han tycker det är jobbigt! Följden blir att de alltid umgås med kompisar när de är här eftersom jag anser att de måste få fortsätta ha så "normala" liv som möjligt trots att vi bor på varsitt håll... Följden blir att jag mest sitter ensam och ugglar. Tråk, tråkigare, Mitt liv. Så är det just nu. Längtar efter våren, solen och värmen. Då kanske det äntligen händer något! Om inte annat är det lättare att vara ute och kanske träffa lite folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar