tisdag 22 februari 2011

Mysdag med kidsen=)!

Idag har jag och pojkarna haft en helt underbar dag! Vi har käkat pizza, varit en sväng på stan där vi shoppade skor och jag hittade mig ett par riktigt snygga stövlar på rea=)! Avslutade gjorde vi med bio! Harry Potter blev det, sorry Sandra, men det var sista dagen den gick och jag och Hampe hade inte sett den ännu, tar en annan bia med dig=)! Filmen var superbra förutom att där var en massa ormar hela tiden vilket jag inte riktigt fixar..... Men barnen tyckte det var skoj när mamma fick sitta och hålla för ögonen stup i kvarten=P! Nu blir det minsann sängen, är något trött efter en näst intill sömnlös natt igår så jag tror jag kommer att sova gott. I morgon ska Hampe spela fotboll i qpoolen hela dagen, Samuel är snäll och ställer upp och ska vara med honom där eftersom jag bestämt med Petra att hon och Patriks systerdotter Sara ska komma hit för att Sara ska klippa klor på Gandhi! Sov sött alla! Jag hoppas jag får göra det=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar