tisdag 8 februari 2011

You're the storm that I've been needing

Shit vad det blåste inatt. Trodde ett tag att mina fönsterrutor skulle gå i sönder som det blåste. Tycker egetligen det är ganska mysigt när regnet piskar mot rutan och vinden viner men i natt var det inget kul. Är ju dessutom mörkrädd av mig och alla dessa ljud som jag inte är van vid gjorde att jag inte kunde sova. Hampe vaknade och var livrädd så han fick flytta ut till mig så vi har legat och trängts i min 120 säng. Grejen är den att han är som en propeller när han sover så jag har mer ont än någonsin i ryggen nu och jag har inte sovit en endaste blund. Tur att det var kort dag idag.

Skulle egentligen till Micke idag men hans barn var sjukt så det blev flyttat till torsdag. Skit med. Hade behövt det idag. Är så sur och disträ så jag blir arg på mig själv för jag snäser av i princip allt och alla nu. Så jag försöker rhålla mig undan folk. Måste skärpa till mig. Nu ska jag städa lite sen i eftermiddag kommer Jenna! Så härligt med lite sällskap! Hoppas hinna vila en liten sväng med så jag kanske blir på trevligare humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar