torsdag 7 oktober 2010

Blä..... min bok är slut=(

Fortfarande ingen positivitet i närheten...... Behöver ha kul!!!!!!!! Snälla! Kan någon se till att få iväg mig på något kul? Känns som om livet håller på att rinna bort från mig.......

Om ni inte har några förslag på kuligheter så ge mig något bra boktips för jag behöver en alternativ värld att gå in i och jag har läst ut min nu. På tal om böcker så ska jag i morgon ska få se vem som får nobelpriset i litteratur! Själv hoppas jag på Joyce Carol Oats. Vilket förvisso beror på att jag faktiskt läst några av hennes böcker. Fast troligtvis går det inte till henne av just den anledningen. Eftersom hennes böcker går hem hos mig är hon väl inte tillräckligt bra enligt förståsigpåarna i svenska akademien. Vi får väl se i morgon vem det blir. kanske det kan bli någon intressant prick vars verk man faktiskt kan läsa. Jag hoppas!

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssa på Phantom of the opera för femtielfte gången idag. Dramatisk och mäktig musik som gör att huden knottrar sig! Shit vad jag önskar jag kunde sjunga så!!!!!

Natti alla vänner! Säger det igen, Tack för att ni finns! Utan er är jag ingenting!

3 kommentarer:

  1. Denna helgen ska vi ha kul hjärtat. Då intar vi iallafall min plats på jorden, vinter som sommar. Havet har en otroligt avslappnande effekt och jag hoppas du ska känna av det. Du får sno massor av energi från mig för jag har laddat mina batterier till max...........puss och kram

    SvaraRadera
  2. Neil Gaiman. Börja med Neverwhere och fortsätt med American Gods.

    SvaraRadera
  3. Tips på bok: Marian Keyes "är det någon där" Bara kom och hämta:-) Har ännu fler och vet var det finns fler att hämta oxå...

    SvaraRadera