måndag 4 oktober 2010

Huvud- och ögonvärk från helvetet.....

I morse när jag kom till jobbet hände något. Det sa pang i mitt huvud och nu sitter huvudvärken som en smäck..... Eller rättare sagt som en sten. För så känns det inne i mitt huvud. Det är sån huvudvärk som gör att du blir ljud- och ljuskänslig och blir superirriterad för varje ljud. Så mina barn och min hund har inte det lätt ikväll...... Dessutom har jag kopiöst ont i mina ögon..... Det svider och skaver och det känns som om de är snustorra inuti. Kan vara att jag stirrat på en datorskärm för mycket idag.... Har varit på föreläsning nu i eftermiddag och det var en powerpointföreläsning. Förvisso en mycket intressant och bra sådan men mina ögon och mitt huvud fixar det inte. Hoppas därför på att mina barn vill gå och lägga sig tidigt ikväll..... För det vill jag. Jag behöver mörker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar