fredag 15 oktober 2010

Sammanfattning av de fjorton! senaste sms:en till min mobil.........................

"Du är en ond, misslyckad egoist som ALDRIG kommer kunna hitta någon som älskar dig som jag gör...... "

Nähä, nej men då klarar jag mig bra själv tack.
Jisses....Jag undrar om han någonsin kommer att ge upp. Människan har uppenbara problem. Undrar ibland om jag missat nåt för uppenbarligen ser han mig som sin ägodel och jag ska bara foga mig efter vad han tycker. Han uttrycker sig verkligen som jag vore en sak. Jag fattar det inte! När hände detta! En människa jag levt med i NITTON år har blivit fullständigt knäpp och uppför sig tvärtemot ALLT jag och därmed vårt förhållande brukade stå för. Dvs, jämlikhet och respekt för varandra.

Men visst, kanske är jag en ond misslyckad egoist som aldrig mer blir älskad men då får jag väl vara ensam då. Det har jag trots allt ändå varit i snart tre år ändå.... Men det gör ont, så in i helvetes ont. För varje ord skär in i min själ och som vanligt sitter jag här och bölar som ett litet barn. Det värsta av allt är att samtidigt som jag VET att detta är fel, så fel som det bara kan bli så tror jag till slut på orden. För om man får höra en lögn tillräckligt många gånger blir det till slut en sanning......

3 kommentarer:

  1. Mer kramar! Lögn får aldrig bli sanning! Stå på dig!

    SvaraRadera
  2. Låt honom inte få vinna med sina lögner och hemska ord! Du är en fin människa!!! Massor med kramar!!!

    SvaraRadera