onsdag 6 oktober 2010

En sån där dag då jag bara vill skrika........

Mår konstigt... Jag har ont i magen, ont i huvudet och ont i kroppen. Jag kan inte sitta still men har ändå ingen som helst ork..... Får panik av att bara sitta men när jag försöker göra något går det inte. Ligger på soffan nu, borde gå och duscha och borde gå in på AV-media för att hämta filmer innan de stänger men jag kan inte.... Det blir liksom tvärstopp. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan... Känns som panik.... Måste göra något men kan inte.... Vet inte vad som händer med mig.... Vill bara skrika! Skrika ut allt det onda där inne i magen. Skrika ut den där känslan av att vara misslyckad, dålig och hemsk. För det är ungefår så jag känner mig just nu..... Skrika ut all trötthet, uppgivenhet och hopplöshet. För det är vad jag är just nu. Skulle behöva ta time-out från livet ett slag. Vore bra om man kunde det. Liksom trycka på en pausknapp eller kanske rent av kunna spola tillbaka och radera vissa saker..... Någon sa till mig, du det blir bättre! Där finns en ljusning på andra sidan när du tagit dig igenom det här. Jag längtar tills jag ens kan se den ljusningen.... För just nu är det bara svart, svart, svart, svart mörker......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar