tisdag 5 oktober 2010

Oj vad klockan går!

Nu har jag suttit och lekt med designerverktyget här på bloggen så att jag knappt orkar göra ett inlägg.... Men jisses vad skoj det är att sitta och leka! Får tiden att gå och min hjärna funderar över andra saker än min verklighet! Har suttir ett par timmar nu och det känns som fem minuter! Har hittat en verklighetsflykt! Ska nog läsa en programmeringskurs för detta var ju skoj!!!!!

Idag har jag varit hemma med Hampe som är sjuk. Är lite långtråkigt att sitta här hemma bara men jag har hunnit med en hel del idag! Tyvärr lär jag få vara hemma i morgon med. Saknar jobbet faktiskt, där känner jag att jag gör nytta och framförallt har jag lite vuxet folk att prata med ibland.

Nej, nu ska jag leka lite till!
Natti alla!

2 kommentarer:

  1. Tjo vad fint det blev! Visst är det kul med webbdesign, många timmar som lätt flyger förbi..:)
    Fortsätt hitta guldkorn!
    Kramar..:)

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte snyggt!

    SvaraRadera