söndag 17 oktober 2010

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.........

Tycker att tiden går alltför fort samtidigt som jag känner att jag inte kommer nånvart..... Förstår inte vad det är som händer egentligen men på något sätt snurrar allt runtomkring mig i ljusets hastighet men jag har fastnat och står still..... Ser livet susa förbi men jag har glömts kvar.... Har så många måsten och så mycket jag ska göra men får inget gjort. Nu har helgen gått och alla de där samtalen, alla de där sakerna som skulle läggas ut på tradera, allt som skulle skrivas, alla de där skåpen som skulle rensats och allt annat som stod på min att göra lista är fortfarande kvar på listan..... I morgon är det måndag och jag vet att jag inte kommer att göra något av sakerna då heller. Orkar inte liksom....  Fan! Jag fixar det inte...... Fixar inte att vara, känna, leva så här....... Jag hatar det! Just nu går det mestadels neråt och allt känns bara mörkt.... Gud, jag hoppas att botten snart är nådd för när jag väl träffat den kan det ju bara gå uppåt igen väl? Behöver se ljus, behöver känna hopp, behöver vara glad! Snälla, låt mig snart komma dit......

2 kommentarer: