onsdag 27 oktober 2010

Hjälp...........

Jag har brakat fullständigt. Kan inte gå ner till mamma och pappa och visa mig sån här och jag har stängt av mobilen. Vill inte vara själv, men kan inte förmå mig till att ringa till någon. En egendomlig känsla det där att vilja ha någon här hos mig så innerligt men jag orkar inte ringa efter någon....... Jag vet inte vad det är som händer med mig.... Vet bara att jag mår fruktansvärt dåligt, har ohyggligt ont i kroppen, får ingen luft och tårarna vill inte sluta rinna. Så snälla hjälp mig........ För jag fixar det inte själv..........

4 kommentarer:

  1. Har också gått igenom en skilsmässa...tre barn som när vi började prata om skilsmässa var 10 , 14 och 16. Skitjobbigt! Men det blir bättre! Även om man inte tror det stundvis och bara gråter...

    SvaraRadera
  2. Låter som du har någon form av panikångest...vore nog bra om du får hjälp och stöd av någon...familjen är till för varandra...dina föräldrar...din syster ...din bror....man måste inte alltid vara stark!

    SvaraRadera
  3. Snälla...kräv att få mer hjälp! Jag följer gärna med dig när som helst, kan komma nu direkt!
    Annars, våga vara dina föräldrars barn och låt dem hjälpa dig. Själv har man inte den kraften, snälla?!?
    Kramar dig hårt och släpper dig inte..

    SvaraRadera
  4. Söta snälla syster.
    Du är min allra bästa vän, min syster. Jag finns alltid här för dig och det finns inget jag inte skulle göra för dig. Det gör så ont i mig att du mår så här och jag önskar att jag kunde ta bort åtminstone lite av din smärta.
    Ett litet ljus i mörktet har tänts och titta på det. Tänk inte så mycket på bekymmerna utan försök att fokusera på det som faktiskt är positivt. Jag vet att det är svårt och att det tar tid men jag ska hjälpa dig så mycket jag kan, bara du låter mig. Var inte rädd för att be om hjälp...........

    SvaraRadera