torsdag 14 oktober 2010

Har haft en bra kväll ju=)!!!!!!

Idag har jag klippt mig. Blev väldans nöjd faktiskt! Lite Rihannastuk på håret just nu. Hoppas det blir lika bra när jag själv fixar till det fast det är väl ingen risk... Men ska göra så gott jag kan.

Nu är jag hemma efter en väldigt trevlig kväll ute med mina gamla kollegor. Var så himla kul att träffa dem! Vi har varit på Infinity och käkat och det var riktigt gott men oj vad mätt jag blev. Ska fråga om man kan beställa en halv portion nästa gång......  Men skoj har jag haft och det var extra kul att träffa Andreas och Jenny som jag inte sett på evigheter! Funderar ibland på varför det blir så. Det är två människor som är bland de snällaste och mysigaste jag träffat och ändå dröjer det så länge mellan varven! Fast nu har vi bestämt att det inte ska gå lika länge till nästa gång. Nu är det sängen som kallar! Sweet dreams!

1 kommentar: