fredag 8 oktober 2010

Gotland, here I come!

Sitter och väntar på syster som snart hämtar upp mig, Samuel och Louise för en weekend till underbara Gotland!!!!! Ska bli så skönt att komma iväg lite. Tråkigt bara att Hampus valde att stanna hemma men men han får följa med en annan gång. I morgon ska vi fira Jenny som fyller trettio och hoppas det kan bli kul. Behöver ha kul! Men jag hoppas också på att hinna promenera vid havet och finna kraft och energi av luften och miljön. Jag behöver det verkligen..... Ser helt enkelt fram emot en undrbar helg tillsammans med mina syskon och två tredjedelar av mina barn.

Ha en bra helg alla!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det underbart! Lite avundsjuk är jag :-)

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig o dina härliga barn! Ha en jättetrevlig helg!
    Superkram! :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni haft det bra! På tisdag är det zumba!!!!!

    SvaraRadera